POWRÓT
CZERWIEC

Rajd Szlakiem Kosynierów
3 czerwca grupa 45 uczniów z naszej szkoły pod opieką p. M. Żołowicz, D. Góry i B.
Bilnickiego wzięła udział w
IV rajdzie  Szlakiem Kosynierów .
Trasa rajdu wiodła ze Słupi przez Rawkę, Wywłę do Szczekocin. Pogoda i humory dopisywały
rajdowcom, nawet tym, którzy obawiali się czy pokonają
wyznaczoną trasę. Wszyscy uczestnicy rajdu dotarli do celu bez problemów.
Trochę uciążliwe było tylko spotkanie z chmarami krwiożerczych komarów w Czarnym Lesie.

Święto rodziców
8 czerwca uczniowie klasy II a, tak jak w ubiegłym roku zaprosili swoich rodziców, by
wspólnie uczcić Dzień Matki i Ojca. Dzieciaki przygotowały dla nich część artystyczną, na
którą składały się wiersze, piosenki oraz różnorodne tańce. Podziwiając występy swoich
pociech rodzice nie kryli wzruszenia. Na zakończenie dzieci wręczyły ukochanym rodzicom
drobne upominki, które samodzielnie wykonały. Zabawa w miłej atmosferze przypominała duże
 rodzinne spotkanie.

**********

10 czerwca odbyła się
 uroczystość pożegnania z  Wesołą Szkołą  trzecioklasistów pod hasłem
Najlepiej razem tak jak dziś . W uroczystości uczestniczyli  rodzice, dziadkowie, nauczyciele,
uczniowie oraz zaproszeni goście. Kończąc pierwszy etap edukacji  uczniowie zaprezentowali
swoje umiejętności. Były wiersze, piosenki oraz inscenizacje bajek:  O Czerwonym Kapturku

Spotkanie z Jasiem i Małgosią . Były słowa podziękowania dla rodziców i nauczycieli. Na
zakończenie odbył się słodki poczęstunek.

Dni sportu
W dniach 21 i 22 czerwca uczniowie zmagali się w różnych dyscyplinach sportowych. Do
rywalizacji zaproszono uczniów ze szkół podstawowych z terenu naszej gminy. W trakcie
imprezy przeprowadzono wiele ciekawych konkursów dla dzieci młodszych oraz dla uczniów
starszych. Celem imprezy było promowanie zdrowego stylu życia.

***********

24 czerwca zakończyliśmy rok szkolny 2004 / 2005. Jak co roku pożegnaliśmy klasy szóste.
Na
 uroczystość tę przybyły władze samorządowe, pracownicy Biura Obsługi Szkół w Słupi oraz
rodzice.
Najlepsi uczniowie otrzymali świadectwa i nagrody z rąk dyrektora i wychowawców.

A oto nasi prymusi:

Błaszczyk Karol  5.2
Ciosek Sylwia  5.1
Frejowska Agata  5.1
Uczniowie swoją szkolną pracą zasłużyli sobie na atrakcyjne wakacje, relaks, zabawy i
aktywny wypoczynek. Zatem życzymy wszystkim ciepłych i udanych wakacji.

Wycieczka do Warszawy dzięki sponsorom

Dnia 16.06.2005r my   uczniowie klas IV  - VI Szkoły Podstawowej w Słupi wybraliśmy się na
wycieczkę do Warszawy.
Pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy był sejm. Mieliśmy okazję uczestniczyć w obradach,
 lecz czas nas poganiał i niestety nie zostaliśmy na głosowanie. Natomiast spotkaliśmy się z
posłem na sejm Mirosławem Pawlakiem. Po pasjonującej wycieczce po sejmie udaliśmy się na
Stare Miasto. W wolnej chwili kupowaliśmy pamiątki i wysyłaliśmy pocztówki z pięknego
miasta stołecznego. Dużą atrakcją były zdjęcia z warszawską Syrenką. Po krótkim
odpoczynku wkroczyliśmy w mury Zamku Królewskiego, gdzie zwiedzaliśmy piękne sale:
balową, tronową, garderoby, sypialnie, których widok zapierał dech w piersiach. Następnie
głodni jak  wilki  wyruszyliśmy w stronę restauracji sejmowej, gdzie zjedliśmy pyszny obiad
ufundowany przez  sponsorów obecnych z nami: pana Mirosława Pawlaka, prezesa firmy
PROFPLAST  pana Edwarda Wiekierę z żoną oraz przewodniczącą rady gminy Annę
Gregorczyk. Po posiłku wręczyliśmy kwiaty panu posłowi w podziękowaniu za mile spędzone
wspólne chwile. Kolejnym punktem wycieczki były Łazienki   siedziba ostatniego króla Polski
Stanisława Augusta Poniatowskiego. Podziwialiśmy tam piękny teatr i pałac na wodzie oraz
dodające uroku temu magicznemu miejscu   pawie. W drodze powrotnej odwiedziliśmy lotnisko
  Okęcie , gdzie z tarasu widokowego można było podziwiać jak samoloty szybowały w
chmurach i lądowały niczym ptaki na płycie lotniska. Na koniec uzupełniliśmy ubytek straconej
energii niezdrowym, ale jakże pysznym jedzeniem w Mc Donaldzie i ruszyliśmy w drogę
powrotną.
  Jesteśmy bardzo wdzięczni sponsorom za to, że dzięki ich pomocy mogliśmy zobaczyć piękną
 Warszawę, niektórzy z nas po raz pierwszy. Cieszymy się, że znaleźli się ludzie o tak dobrych
i szczodrych sercach. A że naszej wdzięczności nie da się wyrazić zwykłymi słowami,
dziewczyny z klasy VI  a  w drodze powrotnej podziękowały wszystkim hojnym sponsorom
ułożoną przez siebie piosenką. A oto jej słowa:

Dziś wycieczka do Warszawy,
Dziś sponsorzy nam pomogli
i  wspomogli ile mogli.
Podziękować Wam dziś chcemy,
więc z serduszka dziękujemy!!!

Samorząd Uczniowski
Szkoły Podstawowej im. Zbigniewa Kopra w